Menu Sluit
NL

aanbiedingen, bereikbaarheid en corona: wat doet SKAR

Algemeen

Hulp bij Corona: in samenwerking met de gemeente kan SKAR huurders die in de coronaperiode (maart 2020 – april 2021) veel minder omzet gemaakt hebben (minimaal 30%) een huurvermindering aanbieden. Tot 22 juli 2021 kan je je hiervoor aanmelden – er zijn wel voorwaarden aan verbonden. Lees hier verder.

Op de hoogte blijven:
SKAR verstuurt ook in de nasleep van de coronacrisis regelmatig nieuwbrieven met informatie. Lees ze hier terug.

Bereikbaarheid
Medewerkers van kantoor SKAR werken gedeeltelijk vanuit huis, in verband met de nationale Corona-maatregelen.
Wij informeren je graag hoe we met elkaar in contact kunnen blijven.

Telefonisch:
We streven ernaar dat ons kantoor telefonisch bereikbaar is op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 10:00 en 14:00 uur. Omdat ons kantoor niet volledig bemand zal zijn kan het voorkomen dat we je niet altijd gelijk te woord kunnen staan. In dat geval kan je ook een Whatsapp bericht sturen

Mail:
Mail wordt dagelijks gelezen.
Voor algemene vragen kan je een bericht sturen naar: info@skar-ateliers.nl.

Bezoek:
Bezoek wordt alleen nog ontvangen op afspraak. Wij zullen je van tevoren vragen of je verkoudheidsverschijnselen hebt (hoest, keelpijn, lopende neus). Ook als je partner en/of kind(eren) deze verschijnselen hebben is het van belang ons dit te melden.
Wij volgen ten aanzien van onze eigen aanwezigheid op ons kantoor en het ontvangen van bezoek de richtlijnen van het RIVM. Zit je in een risicogroep, dan zullen we je vragen niet te komen.

NB:
Bij het aannemen van een reparatieverzoek zal SKAR of de aannemer/vakman contact met je opnemen. Daarbij zal gevraagd worden of je last hebt van verkoudheidsklachten. Als je verkoudheidsklachten hebt zal een afspraak gemaakt worden zodra de klachten voorbij zijn.

We begrijpen dat het voor je lastig kan zijn en zullen zoveel mogelijk het ongemak proberen te verminderen.

Dank voor je begrip,

Het SKAR team