Menu Sluit
EN

bereikbaarheid en corona: wat doet SKAR

Algemeen

Klussen voor de huur:
voor wie plotseling door de coronacrisis het betalen van de huur heel lastig wordt, heeft SKAR een tijdelijke oplossing.

Op de hoogte blijven:
SKAR verstuurt tijdens de coronacrisis regelmatig nieuwbrieven met informatie
23 maart 2020: corona en huur
30 maart 2020: coronanieuws 30 maart
6 april 2020: coronanieuws 6 april/corona news letter
14 april: coronanieuws 14 april/corona news letter
26 april: coronanieuws 26 april
11 mei: coronanieuws 11 mei
4 juni: coronanieuws 4 juni
24 juli: nieuws en aanbiedingen 

Bereikbaarheid
Medewerkers van kantoor SKAR werken gedeeltelijk vanuit huis, in verband met de nationale Corona-maatregelen.
Wij informeren je graag hoe we met elkaar in contact kunnen blijven.

Telefonisch:
We streven ernaar dat ons kantoor telefonisch bereikbaar is op werkdagen tussen 10:00 en 14:00 uur. Omdat ons kantoor niet volledig bemand zal zijn kan het voorkomen dat we je niet altijd gelijk te woord kunnen staan. In dat geval kan je ook een Whatsapp bericht sturen

Mail:
Mail wordt dagelijks gelezen.
Voor algemene vragen kan je een bericht sturen naar: info@skar-ateliers.nl.
Voor reparatieverzoeken kan je een bericht sturen naar: onderhoud@skar-ateliers.nl

Bezoek:
Bezoek wordt alleen nog ontvangen op afspraak. Wij zullen je van tevoren vragen of je verkoudheidsverschijnselen hebt (hoest, keelpijn, lopende neus). Ook als je partner en/of kind(eren) deze verschijnselen hebben is het van belang ons dit te melden.
Wij volgen ten aanzien van onze eigen aanwezigheid op ons kantoor en het ontvangen van bezoek de richtlijnen van het RIVM. Zit je in een risicogroep, dan zullen we je vragen niet te komen.

Reparatieverzoeken
Stuur reparatieverzoeken bij voorkeur per mail naar onderhoud@skar-ateliers.nl
Vermeld altijd:
– het adres van het pand en het ateliernummer
– je naam en telefoonnummer.
– in geval van schade een foto van de situatie (indien mogelijk)

Welke reparaties nemen we aan?
We nemen alle reparaties aan (bij voorkeur per mail). Onze aannemers voeren de reparaties uit op basis van urgentie. Tot 6 april zullen alleen reparaties waarvan de urgentie kritiek of hoog is worden uitgevoerd, of een gemiddelde urgentie als er kans is op schade.

NB:
Bij het aannemen van een reparatieverzoek zal SKAR of de aannemer/vakman contact met je opnemen. Daarbij zal gevraagd worden of je last hebt van verkoudheidsklachten. Als je verkoudheidsklachten hebt zal een afspraak gemaakt worden zodra de klachten voorbij zijn.

We begrijpen dat het voor je lastig kan zijn en zullen zoveel mogelijk het ongemak proberen te verminderen.

Dank voor je begrip,

Het SKAR team